donderdag 5 april 2007

stokstje

De mosselclubbabes smijten hier een stokje binnen!

- Ken je bloggers in 't echt? Wat is jullie relatie?
Valentijn: dat is mijn lief :-o
Roselien, één van de grieten in Peru: vriendin en ex-klasgenote
De mosselclubbabes: een geheime relatie... mwoehaha! 666!

- Zijn er bloggers die je hebt leren kennen door te bloggen?
Nee, hoe schandalig!

- Wie wil je leren kennen die ook blogt?
Kathleen, Lilith en Zita... ik ben waarschijnlijk al dicht in de buurt van die laatste twee geweest, maar ze zijn best wel moeilijk te herkennen zo zonder oranje vlagske op hunne kop!

En ik smijt het stokje naar Valentijn, want met borden mag dat niet.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zal eens wat foto's van mijn pluizenbollen op een flickr-account gooien.

;-)

Anoniem zei

ik ken er ook wel wat in 't echt, zelfs goed eigenlijk, leuk netwerk :-)