donderdag 22 november 2007

Toen ik maandag met mijn zus rondhoste in Antwerpen city, besloten we eens een kijkje te gaan nemen in de vernieuwde stadsfeestzaal. Ons oog viel direct op Urban Outfitters, een nieuwe winkel, en daarna vielen mijn ogen - allebei! - op de zaligste handschoenen en sjaal ever. EVER!

En ook de duurste ever. 8-( In de 40 euro voor de sjaal en 23 euro voor de handschoenen... en ze hebben dan zelfs geen toppen! Dat is toch te veel voor deze Corneel. Dus er resten mij twee mogelijkheden: de rest van mijn leven het gevoel hebben dat er iets ontbreekt, of die dingesen zelf maken. Ik heb besloten voor het laatste te gaan. :-D
Nu moet ik dus nog leren breien. Which will be terrible, want in het derde leerjaar heb ik daar een trauma aan overgehouden, al lag dat wel eerder aan the monster from hell, juffrouw Ria. Een tijdje geleden heb ik al eens een poging ondernomen maar die is jammerlijk mislukt. Misschien toch maar gewoon een vilten panda op een t-shirt naaien... *gloeilampje boven hoofd*

3 opmerkingen:

dP zei

Bij de Veritas verkopen ze een dvdeetje om te leren haken en breien. Poepsimpel - en wél vriendelijk - uitgelegd. En die dvd-madam vindt 't helemaal niet erg als ze 't nog 'ns en nóg 'ns en NOG 'ns moet tonen.

By the way: blij dat je de blogdraad terug opgenomen hebt!!

Anoniem zei

Breien is zo moeilijk niet hoor. Al wat je nodig hebt is een beetje oefening :)

dP zei

@mirthe: niet zo moeilijk? Vraag aan de madame die mij leerde breien wat je allemaal fout kan doen. Ik zette mijn steken bvb. zodanig vast op de priemen, dat ze er amper nog vanaf te krijgen waren!! Oh believe me ... it can go wrong ...