zondag 4 mei 2008

Living for the verlengd en uitermate sunny weekend


- wandelen in de bossen en de velden en veul foto's trekken
- verbranden (da wordt toch nog bruin!)
- op het gras relaxen met een boekje
- mijn hoofd nog eens tot rust laten komen op het Duits militair kerkhof (nog met een jas aan!)
- langs de Leie fietsen en picknicken
- in de serre tomaten, paprika en sla planten en wortels en radijsjes zaaien
- Zwartwittie en heur kroost die het suddenly afgebold zijn
- samen met mijn moeder onkruid uitdoen... dat gaat nogal beter vooruit dan alleen!
- late verjaardagscadeautjes krijgen, straight from Guatemala en Amerika
- kweetniehoeveel ijs eten met slagroom en chocoladesaus
- het huis dat geurt naar seringen en meiklokjes
- onze heidemat-afsluiting die weer RECHT staat
- een bureaublad maken waar ik altijd kei hard mee ga lachen als ik de computer opstart :-D

3 opmerkingen:

Anoniem zei

;-) een weekend moet niet meer zijn dan lekker ontspannen!
ik heb enkele dagen geleden ook nog een souvenir uit guatemala ontdekt dat ik toch eens een plaatsje moet geven...prachtig land btw...

Anoniem zei

Ah ik wou dat ik ooit vandaag buiten zat in plaats van achter een computer...

Anoniem zei

Och, radijsjes! Een bakje aardbeien tegen een bosje radijsjes?

;-)