donderdag 18 september 2008

Beestige inspiraatsie


Na het zien van Kermit's swamp years, zo'n 10 minuten geleden dus, raakte ik helemaal verkikkerd (haha :p) op de bebrilde seut Goggles, en nu heb ik zin om een froggie-knuffel te maken!
Enig zoekwerk naar leuke afbeeldingen doet mij natuurlijk al snel op Flickr belanden, en daar ontdekte ik de ronduit fantastische Ipod-hoesjes van annamatic3000. Ik heb helemaal geen Ipod maar alleen al om zo'n hoesje te kunnen maken, zou ik er één kopen. Of nee, toch maar niet. Als mijn lief dit bericht leest zal hij trouwens toch al een hoesje eisen voor de zijne. ;-)

En nog varkentjes-hangdingen! Varkentjes met vleugels zijn gewoon fantastisch. (h)

1 opmerking:

Anoniem zei

Ze zijn inderdaad de max. Dat duiveltje is anders ook wree wijs. Wanneer zien we jouw versie?