woensdag 19 augustus 2009

back home

Plusso:
- mijn schoenen niet moeten aandoen als ik naar de wc ga
- niet moeten aanschuiven aan wc's / douches
- 's nachts in zomertenue slapen in plaats van thermisch ondergoed, een dubbele laag pyama en kousen
- Arabella die komt aanstormen, effe stokstijf blijft staan, dan doorheeft dat wij weer terug zijn en weer verderstormt om te komen knuffelen :)
- de plant die maar groen bleef heeft mooie roze bloemetjes gekregen. al heb ik nog altijd geen idee wat het is
- slapen in een echt bed en eten op een stoel aan een tafel in plaats van op de grond
- gewoon een kast opentrekken voor eten of keukengerei in plaats van in de auto te rommelen tot ik de juiste zak vind
- in topje en short rondlopen en geen extra trui moeten aandoen als de wind opsteekt of als er effe een wolk voor de zon schuift
- foto's en filmpjes bekijken en alles weer een beetje beleven

Minno:
- zeker 3 machienen was moeten draaien tegen dat alles er door is. en dat dan nog moeten strijken ook
- donderdag alweer moeten gaan werken... morgen dus *aaargh*
- dat mijn haar dood aanvoelt van al dat zout in the blue lagoon
- dat het alweer gepasseerd is :'(

1 opmerking:

Anoniem zei

Het was daar precies niet zo warm als hier. Thuis is plezant ook al was het nog zo aangenaam elders. :-)