zaterdag 2 december 2006

prutselknuts en de problemen zijn van de baan


- Wegens verdwijning van de 'geen reclame'-sticker zit onze brievenbus de laatste tijd weer stampvol folders. Which was nice voor deze ene keer, want bij Dreamland bleken ze de oplossing te hebben voor mijn scrapbookprobleem: een potje sneeuwvlokken, van 45 gram nog wel. Oewyeah baby! Blad gescrapt, mind gerelaxt & ogen gehypnotisneeuwvlokt. Dit alles op één enkele saaie zaterdagavond.
- Rommelend tussen al mijn euh... rommel, stootte ik een week geleden op een hoop papiermaché dat het begin van een vliegend varken moest voorstellen. Een varken was het al wel, van het type zonder-poten-en-staart althans. Vliegend was het bijlange nog niet, en dus vond ik het tijd - na 2? 3? jaar - om dat eens af te werken.
But how? Het antwoord lag in den Blokker, tussen de kerstballen en het inpakpapier: keicoole pluimen engelenvleugeltjes begot!
Eindelijk!
(Nu heb ik die ene pluchen beer zijn vliegeniersbril toch niet voor niks gepikt.)
- Ik ben weeral bezweken voor de zoveelste sliert bloemendinges. Die ik aan een luster ga hangen. Die ik eerst nog moet maken. En die ik pas ga maken nadat de kamer behangen is. Wat ook nog moet gebeuren. So blauw behang, here I come!

Of hoe van die voze prullen zorgen voor inspiratie en creatieve ingangschieterij.
Aah, ideetjes, ideetjes everywhere! *blije hysterie*

1 opmerking:

Anoniem zei

lol ben ik blij dat ik niet de enige idioot ben die Spijkerbroek al sinds kleinsaf als plaatsnaam beschouwde! :-)
ja den boek moet je zeker eens lezen
voor thea beckman's boeken ben je nooit te oud