dinsdag 5 juni 2007

@ Centerparcs
- waren wij echte hobbits en bestond onze dag uit ten minste vijf maaltijden
- roken Boomer (het hondje van de mensen in het huisje naast ons), zwartwittie & rostie (de katten van... ergens) en de hele eendenbevolking dat wij dierenliefhebbers zijn en verschenen ze regelmatig op ons terras - voornamelijk als we net aan het eten waren natuurlijk
- gingen wij één uurtje naar het zwembad om daarna drie uur tv te kijken vanuit ons bed
- hebben ze namelijk twee filmkanalen en dat is vetgeil
- konden wij binnen zitten en toch onze tuin zien (leve ramen!)
- zijn we zeker 10x na mekaar in de wildwaterbaan geweest omdat er juist niet veel volk was... en dan om ter rapste, om ter traagste en alle mogelijke houdingen uitproberen - de blauwe plekken en kneuzingen zijn er als bewijsmateriaal
- was het mooi weer!
- droegen bijna alle jongens een gouden kettingske terwijl alleen Liverpoolhooligans dat mogen
- zat er een groot gat in het gordijn waar ik dan 's nachts een kous in stak zodat ze (-> de Liverpoolhooligans) niet binnen konden gluren, mahahaha
- heb ik een nieuwe liefde en hij/zij/het heet dubbelvlaflip *kwijl*
- kon ik mij niet inhouden en heb ik een froggiepotlood en twee froggieborden gekocht
- bleek dat ik geen springfoto's meer kan maken en mijn timing geweldig suckt
- mag ik koaze zeggen tegen kaas
- besloten we om ook eens het parkbusje te nemen... 20 minuten onderweg in plaats van 5 minuten te voet
- zaten de geitjes bijna in de ottervijver en liep de koe naar de parking
- was de glijbaan voor seuten

foto's: hiero!

@ home
- was de laatste aflevering van Heroes maar zwak... ik heb maar een heel klein beetje geweend
- is mijn haar weer helemaal dof omdat het water hier zo hard is (de optimist in mij is blij dat ik dan toch al wel vier dagen in mijn leven mooi haar heb gehad)
- hebben we nu al drie ticketjes van de Liefkenshoektunnel aan het prikbord hangen (leve de file en de alternatieve betalende route!)
- is de aubergine die we meehadden opeens beige geworden, ieuw
- ben ik rijk omdat al mijn overuren uitbetaald zijn
- ben ik weer arm omdat ze coole onderbroeken hebben in 't Kruidvat

Geen opmerkingen: