zaterdag 26 januari 2008

Leve de toffe vooruitzichten!

Februari wordt een maand van maar weinig thuis zijn... op het werk wordt het een pak drukker nu Valentijn - de feestdag, niet de mens - eraan komt, en ook de voorjaarsdecoratie stroomt vlot binnen en heeft een plaatsje nodig in de rekken. Mijn loon geef ik ter plekke ook weer uit, de voorjaarspotjes, -beeldjes en -prullekes zijn b-e-a-utiful!
En de rest van mijn geld zal er ook doorvliegen in februari. :-/
Eerst een weekendje met een vriendin naar Leuven... tips voor gezellige restaurantjes, cafeetjes, winkeltjes en toeristische bezienswaardigheden in het algemeen zijn altijd welkom - ik ben nog nooit in Leuven geweest begot. Dus Leuvenaars: pas maar op! 8-D
De week erna naar Brussel voor een reeks IJslandse optredens...
En daarna een weekendje naar de Ardennen... van Valentijns ouders hebben we een Bongo-saunabon gekregen en die gaan we uitzweten in Spa. Ik was eigenlijk zelfs vergeten dat dat de reden is dat we gaan... we overnachten namelijk in een woonwagen van het kasteel van the evil maharadja, iets waar ik al jaren van droom!

3 opmerkingen:

Adem zei

Leuven, my hometown! Ik zou dringend eens zelf toerist in eigen stad moeten spelen, want eigenlijk ken ik er bitter weinig over ondanks dat ik hier al zo lang rondhang. Schaam op mij :s
Ik heb hier al kweetniehoelang een flyer liggen van 'citysounds', 'een gratis klanktrip door de universiteitsstad Leuven' dat ik wel eens graag wil doen. Misschien ook een leuke tip voor u :) Ge kunt er naar vragen bij in&uit Leuven (www.inenuitleuven.be) En als ge moe zijt kunt ge bij mij thee komen drinken in het fameuze Arenbergpark (mèt kasteel, jawohl!) ;)

Anoniem zei

Hallo Vleervlinder, misschien kan je wat inspiratie opdoen op leuven.blogt.be?

Anoniem zei

Om te eten kan je misschien de Kuithoek eens bezoeken :)