zondag 8 juni 2008

:'(

wou een foto trekken van mij met onze nieuwe tent op mijn kop en heb mijn camera laten vallen... hij werkt nog wel maar het lensklepje is kapot :'(
morgen... okee nee eigenlijk al vandaag (dus ben zelfs te laat met mijn zelfportret): winkels dicht
maandag: werken
dinsdag: naar barcelona

very bad timing... en wat een kuteinde voor al die jaren trouwe dienst... mijn camera heeft al op vanalle zelfgefabriceerde statiefvervangende constructies gestaan en nu valt hij gewoon van de zetel... was dan toch - puur voor de dramatiek - van een grotere hoogte gevallen!
alsof ik nu nog ni genoeg aan mijn hoofd heb :-s

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Och here! Da's inderdaad een drama! Ik zou daar zelf precies ook niet goed van zijn...

Valentijn ook geen tijd om vervanging te zoeken?

Anoniem zei

Ocharme... :(
Misschien vind je er wel eentje in Barcelona? Ze zijn daar volgens mij ook wat goedkoper.