maandag 21 mei 2007

Moederdag, ge weet waar ge 't kunt steken!

Over die 'waar' weet Ishku meer.

En over die moederdag, daar weet ik helaas maar al te veel van.
De Belgische is al gepasseerd, binnen een paar weken volgt de Franse en die is hier blijkbaar populairder. Which means: zot veel bloemstukskes, plantschalen en coupes maken; 6 dagen per week, gemiddeld een 10-tal uur werken per dag. We zitten nog niet op het hoogtepunt der drukte en ik begin het al te voelen... heel mijn bio-ritme naar de kloten seg. Constant tussendoortjes om mijn honger te stillen, 's avonds veel te laat eten, niet weten wat voor weer het is, en op die ene dag in de week dat ik dan wél mag uitslapen, word ik automatisch om 7.10u wakker.
En in plaats van dan van zondag=rustdag te doen, doe ik alleen maar de strijk om daarna de rest van de dag in Gent rond te tsjolen, op zoek naar een tentoonstelling in een onvindbare kapel. Gelukkig heb ik die pijne-voeten-en-een-lege-maag-pech kunnen doorspoelen met tapas en tiramisu in de Mosquito Coast, habba habba! En die drie weken hard werken worden beloond met - weeral! - een weekendje Centerparcs en lots and lots of money, dus eigenlijk is het allemaal zo erg nog ni.

Maar ik zaag gewoon graag. :-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Het juichen op mijn blog gaat over het cactusfestival en het feit dat Mogwai daar naartoe komt!

Wij gaan dus ook!

:-)

P.S. Het 't postje overigens meteen ook 'n beetje aangepast! Speciaal voor jou!

:-D