dinsdag 28 augustus 2007

3x wahoei!

1x
Het was u waarschijnlijk al opgevallen maar mijn blog heeft dus een nieuw jasje (in tegenstelling tot mij...), misschien hier en daar nog een paar kleine dingetjes aanpassen, maar 'k ben al blij met mijn nieuwe kleurtjes. :-)

2x
Vanaf heden in het Kruidvat: de dvd van Erik the viking! Heb 'm al een paar keer gezien op video maar ik had eigenlijk nooit verwacht dat er ook dvd's van waren... lucky me!

3x
Na maandenlang frutselen en weer opzij zetten is mijn beeldje eindelijk af. 'k Heb nog ideetjes voor twee andere beeldjes, maar tegen dat ik die ga afhebben... ik heb er in ieder geval al een heel verhaal rond gemaakt, dat ik ooit ga verfilmen. Of anders mag Tim Burton dat doen. :-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Koewl, dat design van je! Me like it!

:-)