woensdag 3 december 2008

De Kindersurprises leverden niet veel op, de Colruyt daarentegen!

Woehoew, ik heb eindelijk een Wall-e!

Nu bigmouth armloos door het leven gaat, vervangt Wall-e hem op plastiekenventjesfoto's.
Veel schattiger, toch?! Die oogjes... zo levend, zo echt. Het blijft mij verbazen wat voor effect zo'n computercreatie kan hebben op mijn moederinstinct... Wall-e is de Mulipa onder de robotjes. :-)
Al moet Arabella toch niet weten van plastieken ventjes waarmee ze onder zachte dwang moet poseren... alleen Lucius Thunder, mijn nieuwe alien-maaksel, zit ze wel af te lebberen. Misschien moet ik Wall-e zijn buik toch eens opvullen met cat-nip en zien wat dat geeft ;-)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Die heb ik al kweet niet oe lang.
En wij verkopen die zelfs, we hebben een hele showroom vol Wall-E :p

vleervlinder zei

aaaaaaah, en gij zegt da nu pas!?! :-O

Anoniem zei

Sja, moest je dat nu eens gevraagd hebben :)