dinsdag 28 juli 2009

Glunderen. Dat is het enige dat ik kan als ik mijn knutselkamer nu binnenstap.
Vorige week had ik al verf gekocht, voor het geval ik eens tijd en zin zou hebben om te schilderen... maar probeer die zalige kleuren maar eens te laten staan! Ik heb maar direct geschilderd. :-)

haha, mijn muren hebben dezelfde kleuren als mijn blog - nog een bewijs dat dat een goeie kleurencombinatie is :-)

Ik heb lang getwijfeld over de juiste tinten en welke muur ik in welke kleur zou schilderen, maar het resultaat is gewoon perfect. Licht, vrolijk en inspirerend, en een schouw in krijtbordverf om op te tekenen. Ik zou beter nog eens 365'en, ik heb nu weer superveel ideetjes voor zelfportretten!
Nu nog alles inrichten... niet dat ik een vast plekje ga moeten vinden voor mijn nieuwste aanwinst, een laptop dient voor in bed/de zetel/de schommelstoel :-)


Voila, nu is mijn geld op. Al een chance dat het grootste deel van onze IJslandreis al betaald is. Al ga ik toch niet te zot mogen doen met stukken komkommer van 5 euro. Jippiekajeej, bijna weg! :-)

5 opmerkingen:

Greet zei

Zalige kleuren! ^^

Alleen jammer dat je de kasten achter het bureau gezet hebt, dat is volgens mij niet de beste indeling.

En woew, een appeltje! Proficiat! ^^

vleervlinder zei

mijn bureau is al verzet hoor, dat stond maar zo om te kunnen schilderen, ik kreeg hem zo niet door de deur :)

josie zei

Zo koddig, samen in de zetel met de appeltjes. Schoooone dingskes he, heb me twee maand geleden ook laten verleiden ;-)

Unknown zei

Jullie hebben (1) verstand van kleuren kiezen en (2) verstand van computers. Verstandige mensen dus. :-) Goed bezig.

Thomas zei

Sjieke dinges! :)