dinsdag 31 juli 2007

Voor degenen die - schaam op jou! - nog niks gezien hebben: na een week lang foto's uploaden is onze reis eindelijk helemaal verflickrd... rust, eindelijk...

Ondertussen heb ik ook een aantal filmkes veryoutubed!

Laerdalstunnel, 24,5 km lang, met ongeveer om de 6 km een blauw verlicht stuk waar ge efkes langs de kant kunt gaan staan


Japanner die op het strandje aan de camping in Laerdal aan het fluitspelen was... de klanken zouden dan weerkaatsen tegen de bergen en zich zo een weg banen naar zijn homeland, om duidelijk te maken dat hij heimwee heeft (maar waarom speelt hij dan Amazing grace??)


Mussen die op etensrestjes vliegen... in het echt was het veel cooler :)


Jotunheimen, AKA the freezing hell... lawaai komt van de wind omdat ik met mijn camera uit het raam van de auto hing - 'k ben nog altijd niet helemaal ontdooid


... en toen botsten we tegen mekaar
(opgelet: filmke met spastische lach, niet voor gevoelige kijkers!)


funky sprongskes!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

jotunheimen is het domein waar de Jotun leefden hé veel mer ken ik er nei van behalve dat er veel liedjes daarover gaan ;-)
ik ga die filmpkes straks eens bekijken, anders voeren ze me waaschijnljik af in een dangbuis hier anda tik ze bekeken heb :p

vleervlinder zei

we zijn daar nochtans niks van trollen of reuzen tegenkomen... alhoewel, misschien die dingen waarvan ik dacht dat het rotsen waren, you never know... :)

Anoniem zei

Ik heb er helemaal bij weggedroomd! Een prachtige reis!