zondag 24 juni 2007

De wondere wereld van mixen & matchen

Er zijn soms foto's van mijzelf waarvan ik vind dat ik er goed opsta. Mooie ogen. Mijn haar ligt goe. Ik trek eens ne keer geen onnozele smoel. Foto's die het gevoel van dat moment of die gebeurtenis goe weergeven, en die laat ik dan afdrukken.
En die liggen dan jaren in een doos omdat ik er eigenlijk niet echt iets mee kan doen (behalve er af en toe eens verliefd naar kijken)... ze horen nergens bij en apart steek ik ze niet in een fotoboek, en ik wist ook niet hoe ik rond één enkele foto een verhaal zou kunnen breien zodat ik het kon scrappen.
Maar één enkele foto plus nog een paar enkele foto's maken een heel aantal foto's die nergens bijhoren behalve bij mekaar en dus heb ik ze maar in stukken geknipt. Want op de ene zijn mijn ogen mooi maar mijn mond niet en op de andere is het juist omgekeerd.
Na een hele namiddag mixen & matchen en vooral heel veel lachen kwam ik tot dit:

(En eigenlijk zie ik er echt zo uit!)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

haha vleervlinder, ge zijt een echte babe :-) nee serieus, ge straalt wel iets uit X

vleervlinder zei

@ roedi: dat is mijn radioactiviteit :-p

Anoniem zei

Hihi. Superleuke pagina! Rechtsonder is mijn favoriet omdat de neus mooi aansluit. :D

Anoniem zei

uhm, doe mij maar de picasso rechtsboven. symmetrie wordt zwaar overschat.