maandag 24 maart 2008

[wijvenweek] Mijn wijflijf

Mijn wijflijf: ik wil best geloven dat het een goed manipulatiemiddel is om in de strijd te gooien als ik ooit gekidnapt zou worden door een knappe zuiderling, maar tot die dag ben ik er toch niet ganz content mee. De Schepper had wel iets beter zijn best mogen doen, maar op mijn geboorte had hij het waarschijnlijk iets te druk met den opkuis van Pasen. En heb ik dus een moleculencombinatie gekregen met slechte ogen, slechte tanden, een kapotte rug, kapotte knieën, te veel buik, te weinig bloedsomloop in mijn voeten en te veel bloedsomloop in mijn wangen. Ik kan niet rechtop lopen, maar pudding loopt nu eenmaal niet rechtop zeker? En mijn kaken zijn te dik om mijn mond mooi te laten lachen, dus kijk ik maar onnozel op foto's. Mijn haar heeft efkes een mooie krullerige periode gehad, waarschijnlijk gewoon om mij te doen voelen hoeveel pijn het doet als die periode weer voorbij is en mijn leven een aaneenschakeling is van bad hairdays.

Okee, er zijn wel een páár leuke dingen aan mijn wijflijf. De kleur van mijn ogen bijvoorbeeld, al moet ik wel bleiten om ze flashy te krijgen. ('Ha, daarmee da gij zoveel bleit!') Jammer natuurlijk dat dat blauw verstopt zit achter een bril... ik draag 'm wel graag, maar plastiek en glas doen wel een beetje af aan mijn natuurlijke look. En ik ben mottig zonder bril... met de natuurlijke curves van mijn gezicht komt het nooit meer goed.
Soit, mijn schouders en het bovenste deel van mijn rug zijn ook wel okee, MAAR DIE KAN IK ZO NIET ZIEN! Ik ben jaloers op uilen... *zucht*

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Mah kind, ik vind dat gij altijd heel schattig op foto's staat, zenne.

Anoniem zei

ma vleervlinderjte toch! die waarschuwing "pas op wijvenblog' is hilarisch! want ge zijt neit zon' flairmezend truteke met pukkels dat enkel over oppervlakiige flair-onderwerpkes zaagt ;-)

ik eet geen pudding en al zeker geen lopende pudding, moet een pudding niet bibberen in feite?

soit, er zijn er die u een superwijf vinden ;-)

Timmy zei

Hmmm, pudding, lekker!
Hey, ik troost me altijd met de gedachte dat wat vanbinnen zit het mooiste zou moeten zijn... Een echte cliché, maar toch ook een beetje waar, toch? :)