vrijdag 4 april 2008

Blijkbaar heb ik vorige nacht weer gebabbeld in mijn slaap... en dat niet alleen. Toen Valentijn zijn arm rond mijn sloeg, kreeg ik - volgens hem, want ik herinner mij er niks van - een paniekaanval en dacht ik dat er beesten op bed zaten ofzo. Ik ben dan opgestaan om op het bed te kloppen om ze weg te jagen en ben toen weer gaan slapen. En naar 't schijnt heb ik ook geweend dan. :-/

Ik weet alleen nog maar dat ik heb gedroomd dat ik onverwacht moest gaan werken, 's morgens vroeg, en dat ik slechtgezind en bezweet en plakkerig was... en toen liet ik op 't werk een stenen kruik vallen en was mijn collega boos op mij, waardoor ik dan weer boos werd op haar omdat ik gewoon wou douchen in plaats van op mijn vrije dag te komen werken! Dus ben ik maar gaan douchen... bij mijn ouders thuis, 150km hier vandaan. Uhu. 't Was Pasen en ze waren nog niet thuis van op café (:-D) dus zat ik daar met mijn zus (die eigenlijk in Amerika zit) te wachten en foto's te bekijken op haar laptop en mij te vervelen.


Maarja. Ik heb deze week dan ook uitzonderlijk alcohol binnen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Zou dat door de alcohol komen? Geloof ik niet, hoor. Dromen zitten nu eenmaal vaak raar in elkaar.
Ik leg ook soms ontzettend veel kilometers af in mijn dromen om dan iets te doen dat ik gewoon thuis zou kunnen doen.

Anoniem zei

af en toe een delierium kan geen kwaad en mens moet even idioot doen om normaal te kunne leven ;-)

Anoniem zei

Wat grappig dat je zelfs opstaat terwijl je verder droomt :)