zondag 22 juni 2008


Ik had, zo vlak na Barcelona, gehoopt op een rustige werkweek, maar het werd er eentje met overuren... de stock van het kerstgerief moest geteld worden, dus heb ik heel de week doorgebracht tussen de glitterballen en engeltjes. *zucht*
Volgende week nog van 't zelfste, daarna hopelijk rustig en dan weer op reis, met de tent naar Frankrijk! :-)
Gisteren was ook mijn langverwachte 'date' met Marjolijn om nog eens wat bij te babbelen en eindelijk naar de film van Sex and the city te gaan. De film was leuk, en het maandenlang niet geziene gezelschap ook, maar 'k heb mij wel heel de dag mottig gevoeld.
Ik had voor de verandering nog eens goed kunnen doorslapen (en heb raar gedroomd, duh!) maar had al van 's morgens steken in mijn hoofd, waarschijnlijk migraine. Geen goeie combinatie met cheesecake-brownies bakken (voor de New York-sfeer :-)) en deeg proeven op een lege maag.
Thuis, voordat we naar de cinema vertrokken, naar het toilet geweest, dan nog eens rap voordat de film begon, en ook nog een keer tijdens de film. Mijn blaas stond op ontploffen, mijn hoofd bonkte zo hard dat mijn bril ervan meetrilde, ik kon mijn ogen amper open houden, was misselijk, en moest de hele tijd van houding veranderen omdat mijn armen en benen de hele tijd trilden.
Heb Marjolijn nog kunnen afzetten aan het station en ben heelhuids weer thuisgeraakt om daar te crashen in bed en boven de wc-pot.
Voel mij al beter, al draai ik nog een beetje en is de hoofdpijn nog niet helemaal weg, maar dat kan soms dagen duren. Tof weekend. :-s

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb ooit eens cola gedronken tijdens 'n migraineaanval met alles erop en eraan (aura, misselijk, overgeven, niet uit mijn ogen zien, you know what I mean) en dat bleek te helpen.

Sindsdien probeer ik daarmee mijn misselijkheid te verdrijven. Soms heb ik geluk en gaat de migraine weg, soms heb ik pech en helpt het geen steek. Mijn papa ervaart het ook zo. Wellicht heeft de cafeïne in cola er iets mee te maken (die stof zit vaak ook in echte migrainepillen).

Misschien 'n tip.

Anoniem zei

Al meer gehoord dat Cola in dat geval helpt. Misschien best dat je wat Cola in voorraad hebt?

Anoniem zei

Glitterballen en engeltjes bij 't begin van de zomer. Je zou van meer een migraineaanval krijgen.