zondag 15 juni 2008

Terug van vijf warme, vermoeiende, inspirerende, drukke, prachtige dagen in Barcelona... verslagje en selectie van meer dan 1000 (I know! :-s) foto's volgen nog! Eerst acclimatiseren. :-)

In ieder geval heb ik nog rap een nieuwe camera kunnen kopen voor we vertrokken!
En het eerste wat ik ermee heb gedaan is hem laten vallen. :-/ Hij zat gelukkig nog wel in de doos, maar toch... dat zegt veel over hoe spastische ik de laatste tijd omga met breekbare dingen. Volgens mij heb ik vroegtijdige Parkinson. Moet ik nu echt alles met koordjes aan mijn armen gaan hangen omdat ik het anders laat vallen?

De camera is op zich wel okee, al moet ik wel wennen aan het grotere scherm en de andere volgorde van de knopjes. Sommige dingen die ik op mijn vorige camera wel had, mis ik wel, maar misschien heb ik dat gewoon nog niet gevonden op mijn nieuwe... en de kans dat ik mijn handleiding eens ga lezen is weer zéér klein. :-P
En ik bedoelde eigenlijk: de camera WAS op zich wel okee, want na nog geen week is hij al versleten. :-/ Het hendeltje om in en uit te zoomen hangt een beetje los, waardoor ik soms ook gewoon niet op mijn andere knopjes kan drukken... en gisterenavond, ZONDER DAT IK HEM HAD LATEN VALLEN OFZO, was het opeens van 'lenskap fout', en maakte hij vreemde kraakgeluidjes als ik hem opzette. Terug ermee naar de winkel...

4 opmerkingen:

Anoniem zei

het weer viel er precies ook wel mee hé en je fotos zijn fantsitsch grappig zoals altijd :-)
en die rommel terugbrengen en een nieuw exemplaar eisen, niet laten herstellen, meteen een nieuw eisen!

Anoniem zei

Doemetoch! Canon is nochtans gene krot.

Anoniem zei

Ik ben mijn camera na nauwelijks een maand kwijt geraakt. Het kan dus nog spatischer. :-(

Anoniem zei

Ik heb trouwens de indruk dat je camera op een maandag gemaakt was. Ze waren daar in de fabriek nog niet helemaal goed bezig. Hopelijk krijg je een nieuwe, want constant sukkelen met iets dat eigenlijk nieuw is, is nooit plezant.