maandag 19 januari 2009

Ik heb these days niet zoveel Poppy in mij dat ik zomaar overal mee kan lachen, maar ik ga mij niet laten doen door blue monday, daarom alleen maar positieve berichten met alle negativiteit eruit geschrapt! Het zou anders toch te veel worden om te lezen! ;-)

Opvrolijknieuws:
We gaan in augustus naar IJsland!!! :-D Wahoei, eindelijk! Watervallen, bergen in alle kleuren van de regenboog, rook en water dat allemaal zomaar uit de grond komt gespoten, lavarotsen, warmwaterbronnen...

Opvrolijkbezigheden:
Aliens maken, broodpudding bakken en soep koken, veel te veel inspiratie opdoen, muziek die ik al lang wil eindelijk gedownload krijgen, slapen, pannekoeken eten, frieten eten, chocomousse eten, verse broodjes eten, chocolade eten, nog eens pannekoeken eten, en zowaar ook een mandarijntje eten!

En de opvrolijkhit van de dag:

Geen opmerkingen: