zondag 25 januari 2009

Normaal zou ik vandaag met een vriendin aan de zee een enorm zandkasteel gaan bouwen en een hopelijk al even enorme pannekoek gaan eten, maar zij werd plots ziek dus ik had een dagje thuis voor de boeg. Dat vond ik eigenlijk niet zo erg, aangezien ik gisteren ook al heel de dag weg was en ik er 's avonds in de week ook niet toe ben gekomen om nog eens iets te maken. En zowaar, eindelijk resultaat! :-)

Ooooooooit heb ik eens een rood t-shirt gekocht in de kringloopwinkel, maar ik heb het daarna eigenlijk amper gedragen. Het was eigenlijk een beetje te kort, en rood is niet echt m'n kleur, dus dat is ergens vanonder in mijn kast beland met het idee dat ik het wel eens zou bewerken tot iets beters. Vorige week had ik de eerste stap al gezet (t-shirt uit de kast opgraven en in het zicht leggen!) en vandaag ben ik er dus maar vollen bak ingevlogen.
Ik wou eigenlijk al lang eens proberen wat ze bij Goddess doen: gewoon stof op of aan de binnenkant van een t-shirt naaien en dan in reepjes knippen. Katoen rafelt toch niet uit dus geen gedoe met kantjes afboorden enzo, hahaa!
En zo verandert een ongedragen t-shirt in een fonkelnieuw favoriet kledingstuk. :-)

Nu dit hier af is, wil ik natuurlijk al in een volgend project vliegen, en 't is nodig ook. Ik koop heel de tijd kringloopkleren waar nog een beetje werk aan is: te kort, te groot, te er-ontbreekt-nog-iets-aan. Dat belandt allemaal op een hoop, en ondertussen koop ik gewoon nieuwe t-shirts die ik direct kan dragen, en heb ik dus ook geen haast om mijn tweedehandsjes te bewerken... en maar uitstellen... bestaan daar geen pillekes voor?!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Vewwie naais!

Anoniem zei

vree koel maat! ;-)

Anoniem zei

Supercool!

Anoniem zei

ongeloveloos leuk

Greet zei

Ooh zo tof! Echt sjiek gedaan!