donderdag 6 september 2007

Ik droom weer vreemd de laatste tijd. Bijvoorbeeld dat Stef Kamil Carlens mij achtervolgt en ik hem, maar dat is natuurlijk leuk. (h)
Maar vannacht droomde ik dat ik in de tuin van de koning was om mijn 365-foto van de dag te trekken, en toen werd ik aangevallen door ooievaars en kroonkraanvogels. Een normaal mens zou van de eerste keer 'ksssht!' zeggen, en dat helpt, maar ik riep heel de tijd 'fuck you, bol het af!' en ze bleven mij dus maar pikken.
Daarna was ik plots een fietstocht aan het maken met een troep kindjes, waaronder een paar neefjes en nichtjes... we reden langs een grote drukke baan, en plots riep ik 'als ge hier rechtsaf gaat, komde aan ons huis!', terwijl dat kei hard niet waar was want er loopt hier helemaal niet zo'n baan. En het vreemdste van al is dat ik al eens van die baan heb gedroomd, er lag toen een parkje naast, denk ik.
Maar die baan bestaat helemaal niet, of ik ben er in ieder geval nog nooit in het echt geweest - waarom droom ik daar dan zoveel van? :-s

En soms heb ik ook flashbacks over dingen die helemaal niet gebeurd zijn. Bijvoorbeeld één of ander loungy feestje, ik ben daar nog nooit geweest, maar soms flitst dat opeens door mijn hoofd... de plaats, de mensen, de sfeer, allemaal hapjes en drankjes, een grote kristallen luster. En om het nog een beetje vreemder te maken heb ik dan maanden later een déjà-vu van die flashback; ik denk dat ik dan misschien juist naar dezelfde muziek luister of dezelfde reclame zie als bij die eerste flashback en dat die daardoor terug wordt opgeroepen.
'k Ga dat eens allemaal bijhouden en er een patroon in zoeken. 8-)
Maar van waar komt die eerste flashback dan? Ik herinner mij een hippe party uit een vorig leven, jeuj!!

'k Ben er vet mee.

3 opmerkingen:

josie zei

Dromen van Stef Kamil Carlens, dat zou ik eigenlijk niet zeg vinden...Die vogels daarentegen mag je bijhouden ;-)

Anoniem zei

rare :-p

Anoniem zei

ik denk dat er nog iets anders dan alleen maar ijzer in die pillen zit :s