zondag 30 september 2007

't Is hier weer een tijdje stil, ik heb precies niet zoveel te vertellen.
Okee nee, ik heb véél te vertellen, er lijkt de laatste tijd zoveel te gebeuren, zowel positief als negatief, maar dat zijn allemaal zodanig kleine dingetjes dat ze waarschijnlijk onbelangrijk lijken voor een buitenstaander. Maar voor mij zijn ze dat dus niet, en ik heb mij al zoveel keer achter de computer gezet om erover te schrijven, maar ik vind het precies leuker om gewoon in stilte in mijn hoofd op mijn eentje van al die dingen te genieten en ze opnieuw te beleven.

Hoe het stilaan echt herfst wordt... dat mijn nieuwe schoenen fantastisch zijn en ik blij word van er naar te kijken... dat ik weer wat centjes heb bijverdiend en een nieuwe cd-speler, botjes, een lippiercing en gaatjes in mijn oren dus stilaan dichterbij komen... hoe leuk het is om regelmatig af te spreken met Marjo waardoor het lijkt dat we helemaal niet zo ver van mekaar wonen... dat de douche van mijn ouders zoveel meer deugd doet dan de onze en dat mijn haar dan helemaal anders (goed dus) aanvoelt... dat ik ook nog rond kan lopen op plaatsen van vroeger en herinneringen kan ophalen zonder om te kijken of zonder supermelancholisch te worden... hoe deugd het doet om eens echt uit te slapen en geen hoofdpijn te hebben... dat dingen zo goed kunnen smaken als je ze na lange tijd eet juist op het moment dat je er zo'n zin in hebt... het lijkt lang geleden dat ik ook nog zo heb gelachen.

Ik ben zo blij dat de zon schijnt, zelfs op dagen dat het regent, zelfs op dagen dat mijn longen en kleren vol tabak zitten en mijn rug uit mekaar lijkt te gaan vallen, zelfs op dagen dat ik het gevoel heb ik dat ik single, een weeskind en door iedereen verlaten ben... ik ben zo blij dat ik niet kan slapen, omdat mijn hoofd overloopt van leuke ideetjes die dan ook nog eens haalbaar zijn - ik ben blij dat ik weet dat ik eigenlijk leef, of tot leven kom, op die momenten dat ik dood lijk.

Feelgoedmeezinger van het moment: hierzo!

Geen opmerkingen: