donderdag 8 maart 2007

Telepatti

De radio en ik hebben een telepathische verhouding... hij kan perfect in mijn hoofd kijken en de liedjes daar op afstemmen. Always cheers me up na een slapeloze nacht.
Vorige week bijvoorbeeld nog... ik had veel te veel bokes met choco op en dacht Franz Ferdinand-gewijs 'I say... roll me out!' (tudu tududududu). Iets later: Take me out op de radio.
Een paar dagen geleden was Ozark Henry 's morgens op de radio, ik fiets naar het werk en zit met dat liedje in mijn hoofd, ik kom aan op het werk en daar is hetzelfde liedje bezig (extra telepathisch zelfs aan hetzelfde stukje).
Vanmorgen filmkes van PJ Harvey opgezocht, daarnet zette ik de radio op en hoorde een bekende vrouwenstem. Allee, is da PJ Harvey ofwa? Bij nader inzien (of inhoor) bleek het Patti Smith te zijn... maar het volgende liedje was PJ Harvey.
Amai jong, het is ondertussen al bijna vier jaar geleden dat ik haar bezig heb gezien op Pukkelpop en daarna nog veel bekijks heb gehad als vuurspuwer... ik dacht dat de sambal gewoon tomatensaus was... zou mijn keel ondertussen al teruggegegroeid zijn?


Update om Roedi's gat in zijn cultuur op te vullen: bigmouth, Schots & scheef, manwijf & raarhaar. :-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

patti harvey, frans henry, ken ik allemaal nieeee :pp allez heel vaag misschien mja

vleervlinder zei

ohnee, ben jij zó iemand :-p