vrijdag 16 maart 2007

Een verse doorgehakte en gepaneerde knoop

Woensdagnacht geraakte ik maar niet in slaap... ik had weer eens met kapsels geknutseld op de computer en kon het niet meer uithouden: dat haar moest er af! Maar de kapper was 's nachts niet open (allee?!) dus the first thing to do in the morning was een afspraak maken. Ik ben wel speciaal vroeg opgestaan om naar de kapper te gaan, hoe hard moet ik wel niet op springen gestaan hebben jom?*

Nu loop ik ongeveer twee uur rond met versgeknipt haar en heb ik al het volgende gedacht:
- Joepie, een jong fris kopke! (En dan zegt de kapster: ge ziet er veel ouder uit.)
- Shit, hoe zag ik er nu weer uit met lang haar? Ik ga het terug laten groeien om het te weten...
- Wax in mijn haar doen, veel te veel werk, dat hou ik geen drie dagen vol... ik ga het gewoon nooit meer wassen en kammen.
- Waaw, ik kan een foto trekken zonder dat mijn haar in mijn gezicht valt!
- Hèh, waar is mijn haar? (terwijl ik mijn jas en sjaal aandoe en mijn haar uit de kraag wil trekken)
- Ik mag er nimeer aankomen want het ligt al terug plat...
- Zou ik nu ook nog een nieuwe piercing laten steken? En een tattoo laten zetten?
- Ik heb helemaal genen haardroger...

Anyway, het resultaat:
Voor meer info bij de foto's: hierzo!

* (het antwoord is: heel hard)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

mooi.
ik stuur iemand om de grasmasjien op te halen. ze komt hier op vakantiejob.

vleervlinder zei

okee! wat is er te lang, uw haar of uw gras? (kwestie van te weten welk mes ik er moet opzetten)

Anoniem zei

leuk, zo'n beetje The Beatles rond 1966 :-)

neenee ge staat er goed mee :-)

vleervlinder zei

ohneeeee :-D

ik keek juist in de spiegel en dacht aan een programma da vroeger op ketnet is geweest, the fab four (of five) ofzo, da ging over avontuurlijke kindjes en ni over de beatles, al hadden ze wel hetzelfde kapsel... zoiets tussen hip en seutig :-D
kzal het maar een compliment vinden :-)