dinsdag 5 september 2006

Watskeburt:

* We zijn behang gaan halen! Dat zou een extra stimulans moeten zijn om het huidige behang er rap af te doen... rotjob, de muren komen gewoon mee. Het bezetten laat ik over aan den Duits. (hahahaha)

* Het takkenskelet van de lamp voor mijn zus is eindelijk klaar.
Nooit ofte nimeer maak ik nog een ronde lamp!
Tak vastsjorren op punt 1 - tak vastsjorren op punt 2 - aan punt 3 willen beginnen - tak breekt af op punt 1 - punt 1 weer maken - tak vastsjorren op punt 3 - tak breekt af op punt 2 - enzovoort.
Fuck you, buigzame takken die niet meer buigzaam zijn als ze heel juli hebben liggen drogen in het tuinhuisje. Praise you, gure augustusmaand die een treurwilg in het parkje hier achter wat buigzame takken heeft doen verliezen. Praise myself, het meisje dat takken pikt in het park. Het resultaat: binnenkort - in een huiskamer, maar niet de uwe! (unless you're my sister)

* Naar Ikea geweest achter een nieuw (bruin) computermeubeltje dat bij thuiskomst fucking WIT blijkt te zijn! Geen wonder dat ik weer ziek was...

* Een ex-school- en dorpsvriendin (ex betreffende school en dorp, niet vriendin) is langsgeweest en nu ben ik volledig ge'update wat betreft boeregat Wechel en zijn inwoners. Na die verhalen voel ik mij weer supergoe want dan blijkt dat ik nog niet van de marginaalste ben en het nog goed getroffen heb met mijn lief hier in de Westvlaanders.

* Ik heb mijn eerste barbeque van dit jaar dan toch nog mogen meemaken... dankuwel oudertjes die medelijden met mij hadden! Natuurlijk veel te veel gegeten. En de dag erna bij mijn grootouders ook. Byebye goede voornemens. Hello enorme buik.

* Good old Antwerpen is nog altijd leuker dan Kortrijk om te shoppen (ja duh), maar dan liefst zonder de 'mag ik u iets vragen?'-enquete- mensen die gisteren weer massaal aanwezig waren. En ik had per ongeluk oogcontact gemaakt! Al een sjans dat ik nog rap kan lopen. Vooral richting Fnac. Jeuj, de cd van Boombal! En ook: jeuj, Japanners in den Hema! Inclusief freaky 'nee maar, een kaars!'-
gedrag en enorme camera's.

* Meegeluisterd met een gsm-gesprek van een madam in de trein. Het ging over cellulitis. Seg eej, ik was wel juist mijn bokes aan het opeten eh. :-s

In het verschiet:

* Nog meer behang afdoen.
* Een ladder kopen om goed aan het behang te kunnen.
* Een naaimachine kopen, ook al heb ik daar geen geld voor, na het kopen van al dat behang.
* Sterven aan een stoflong - met al die rommel die achter de muren zit die mee loskomen met het BEHANG.

Tot zover mijn uiterst interessante leven.

Geen opmerkingen: