vrijdag 27 oktober 2006

Hehe, tegen alle (de mijne, althans) verwachtingen in moet ik dit weekend niet werken. Maandag en woensdag ook niet. Jeuj! Ik dacht dat ik maar één dagje weekend ging hebben, maar nee zenne - uitslapen à volonté! Tijd genoeg voor al mijn huishoudelijke klusjes en het behangen der living. Zelfs tijd om te bloggen, zowaar.
Tijdens mijn middagpauzes heb ik al veel blogberichtjes neergepend, maar 's avonds is het er wegens tijds- en energiegebrek nog niet van gekomen om dat allemaal over te typen. Mijn schrijfsels over het mooie weer en dat Radio 2 best nog wel te verdragen is, zijn ondertussen toch al niet meer bruikbaar.

Maar de reden van mijn schrijven is eigenlijk dat tovenaarsjong genaamd Harry Potter. Ik vroeg mij af wanneer de volgende film zou uitkomen, en ben dus een beetje gaan rondneuzen op IMDB. Lucky me, er stonden toch al wat foto's bij. Op de film is het nog wachten tot volgend jaar... misschien ook maar best, want Harry zijn haar is geknipt en het trekt op niks.
Na verder geneus kwam ik uit bij deze knoetsie, en daarna bij dit pubergeval. Eih! Het zal wel aan de drugs liggen zeker...?!
Anyhow, nu heb ik wel goesting om alle Harry Potter-films nog eens te zien. En Lord of the Rings.
Welcome, rainy days!

Geen opmerkingen: