vrijdag 6 oktober 2006

I'm so busy these days...

... rearranging my place enzo. Al heb ik daar de laatste week zelfs geen tijd meer voor gehad. Trabajar, my friends! Volgens mij is mijn bloed ondertussen al vervangen door potgrond, en chrysanten hebben voor mij ook geen geheimen meer. Bloemengroothandelaartje spelen is wel fijn. Vermoeiend ook... om 6u word ik wakker met het idee dat ik mij heb overslapen, en pas 3 fooking uren later moet ik aan het werk. Als ik 's avonds thuiskom is het rap douchen en eten (tegen dan is het al donker aan het worden), mij in de zetel ploffen en dan gaan slapen.
Niks behang afdoen, in de serre werken, naaimachien aan de praat krijgen, maagdenpalm planten of sacoche repareren. Dát, plus uitslapen (en de strijk!) is namelijk voer voor de komende weekends. It's always the same: net als ik geen tijd heb, is er veel te doen.
Ik zag het al totally niet zitten... dit weekend naar de bib, de wereldwinkel en het stemhokje crossen moesten er ook nog bij.
En last but not least: de vlindertentoonstelling! Daar wil ik nu al bijna een half jaar naartoe, maar ge kent dat hé, het komt er maar niet van...
Op mijn inwendige kalender stond dat die tentoonstelling volgend weekend zou eindigen (panicare!)... zo staat het ook op de site (nog meer panicare!), maar bij de praktische info is de boel verlengd tot mei 2007 (relaxare!). Morgen eens bellen voor de zekerheid - en om eventueel weer te beginnen panikeren.
Volgend weekend stonden alleen Valentijns IJslandreünie en een fototentoonstelling van de Wevelgemse fotoclub op het programma. Tot my luck zich weer van z'n beste kant liet zien...

- wat vooraf ging -
Pakweg een jaar geleden kreeg ik een brief van Gopassgate in de bus, met daarin de vraag waarom ik geen wedstrijden meedeed op hun site, terwijl ik keiveel punten had... omdatikdaarnietaltijdaandenk, begot! Braafjes doe ik sindsdien mee met al hun wedstrijden. Ja, ALLEMAAL.
Een paar weken geleden zat er hier een brief in de bus, wederom van de mij immer stalkende Gopassgaters. Hoera, ik had een paar sportieve sneakers van Le coq sportif gewonnen! Na mijn schoenmaat doorgemaild te hebben, stond er nog eens een week later 's avonds een kerel aan de deur met een schoendoos... met daarin, zoals gevreesd, WITTE schoenen!
I love my basketsloefen, en no way josé dat ik ga rondtsjoolen met die witte sniekers aan mijn voetsies, dus de schoenen zijn al met doos enal verscheept naar the city of Antwerp, alwaar mijn zus zich wederom gelukkig mag prijzen met het zusterschap.

So much for the shoes. Een paar dagen geleden zat Valentijn op de site van Gopassgate te snuffelen, op zoek naar zijn naam tussen de winnaars... maar 't was de mijne die er tussen stond. Kunnen die mij nu eens ni gerust laten! Jaja, ik heb een Wildtrails- duopass gewonnen voor een dagje avontuur in de Ardennen. Op 14 of 15 oktober. *joink*
Onnozelaars, doe dat dan in de zomer. Of op z'n minst tijdens een weekend dat ik tijd heb! Boehoe, ik wil deathride'en...
Als ik al toekom aan slaap, ga ik morgen als ik opsta, direct moeten goochelen met datums en uren om alles op mijn kalendertje te krijgen. Let's hope dat dat lukt...
En nu zou ik graag eens iets winnen dat ik wil. En waar ik tijd voor heb. What about een boodschappentas vol rijst? Morgen op de klantendag van de wereldwinkel, hm?


En owja, in de reeks 'verdachte toevallen':
Daarstraks was ik (omdat chrysanten nu eenmaal geen echte praters zijn) in mijn hoofd zo van die 'zoek de 10 verschillen' tekeningskes aan het opstellen... met deze keer: Dr. Dre en dokter Dré. Altijd lachen. In the meanwhile vroeg ik mij ook af hoe het nog zou zijn met good ol' Nolle Versyp. Doet dieje nog mee in Thuis? En wanneer komt de Draaimolen eindelijk terug?
Een paar uur later kwam het antwoord op de radio: ie is gestorven. Uh.

Geen opmerkingen: