maandag 29 januari 2007

R.I.P.

Na mij jarenlang gezelschap gehouden te hebben op mijn bureau, tijdens al die zware examens en onmogelijke liefdes, ja, na al die tijd samen heeft mijn klimopje de geest gegeven.Bij wijze van surprise had ik 'm een tijdje geleden versche potgrond gegeven, er van uitgaande dat een plant dan beter groeit.
Maar er werden opvallend veel blaadjes bruin. En die vielen er dan nog eens af ook, sèèèg!
Na een grondig onderzoek daarstraks op de operatietafel kwam ik tot het besluit dat mijn plantje zijn wortels bijna allemaal afgestorven zijn.
Dus schakelde ik maar een hulplijn in, aka la mama, met de vraag of ik die wortels op één of andere manier nog terug zouden kunnen laten groeien. Maar dat ging dus niet. En ze wist er nog bij te vermelden dat haar klimopjes nu ook juist allemaal kapot zijn, en die staan er ook al jaren en daar is nooit iets mee geweest!
Het is wel duidelijk he. Die klimopsjes zitten in een sekte en hebben zich op hetzelfde moment ritueel gezelfmoord.
Zo shtoem dat ik nog maar vorige week op kamerplantenjacht ben geweest. And such a waste van die verse potgrond!

Geen opmerkingen: