zaterdag 18 november 2006

Absynthe Minded

Gisteren gratis en voorniet - wederom dankuwel GoPassGate! - naar Absynthe Minded geweest in de AB Club. De Club bleek van jeugdhuisformaat te zijn, publiek van zo'n 100 man/vrouw... lekker privé-optreden! Met begot vier gratis drankskes (wat zeg ik? drankEN!) inbegrepen.
De muziek was very okay. Ik kende al wel de singletjes en de muziek van hun eerste cd, maar van de nieuwigheden zaten er toch zo'n goeie tussen dat ik ineens cd nr.2 ook heb gekocht. Helaas vind ik dat-ene-koele-liedje maar niet terug... ofwel staat het niet op die cd, ofwel klonk het live gelegans anders. Ofwel moet ik nog een tweede keer naar de cd luisteren. ;-)

En wat was er nog fijn:
- een rechtstreekse trein hebben!
- een psychedelische koeltoren!
- mij Pauline wanen op de Brusselse Grote Markt!
Enzoveelmeer!

Geen opmerkingen: