zondag 5 november 2006

Weekend:
- een avondje met mijzelf hebben, dan maar naar The Man in the Iron Mask kijken, en Leonardo DiCaprio uitlachen met zijn lang haar
(en waarom is d'Artagnan in het Engels dirt oignon?)
- ook een nachtje met mijzelf hebben en dus in het midden van het bed kunnen slapen, zonder gesnurk naast mij! (wel koud zo...)
- bokes met kokosconfituur van de wereldwinkel
- de afwas doen met de Internationals op de achtergrond en de keuken helemaal onderspetteren
- het zonneke dat op mijn snoet schijnt terwijl ik vanalle prentjes zit in te plakken
- de perfecte appel: niet te hard en niet te zacht, niet te zoet en niet te zuur
- de berging eindelijk uitkuisen en tot de constatatie komen dat er daar toch plaats genoeg is als ik de helft van de rommel op zolder zwier
Echt jom, ge zou van minder happy worden!

En ik heb gedroomd van Lilith. Ik was bij haar op bezoek samen met mijn vriend en mijn zus, en we gingen één of ander spel spelen met wijn. Aangezien ik dat niet lust, vroeg ik of het voor mij met fruitsap mocht, maar nee, dat ging niet, en dus mocht ik niet meedoen.
Dan wou ik maar een kijkje gaan nemen in Lilith's scrapbookkamer, maar dat mocht ook al niet!
Ik denk dat ik vannacht in Ieper maar eens autoruiten ga kapotsmijten...
:p

2 opmerkingen:

Anoniem zei

dirt oignon!!! woehaaa! idd!!!
nja uit miseie heb ik ook in de zetel met mijn ma naar die film gekeken...
"is dat den dien die eigenljik koning moest zijn?"
...
"hé?"
...
"ja ma ja"
"ach nu weet ik het weer!"

geef hier die perfecte appel!!!

en ik ben blij dat ik mijn missie in ieper al volbracht heb
mijn auto is pas nieuw :p

ja Loreena Mckennitt, die wil ik graag eens live beleven ;-)

Anoniem zei

hooligan :pp